středa 3. října 2012

Každá žena touží mít za partnera zkušeného panice

Muž by měl být zkušený, ale dělat, že žádnou ženu před vámi neměl, popřípadě že jeho minulé ženy se vám ani nemohou rovnat, a proto ani nebude ztrácet čas mluvením o nich. Ale co když se zeptá vás na vaši minulost?
Když si začínám nový vztah, nechci o předchozích partnerkách mého přítele ani slyšet. Proč bych měla vědět, s kolika holkami už spal, jak dlouho s nimi byl a co všechno spolu dělali. Už jenom taková představa se mi hnusí. Na druhou stranu ale chci, aby můj chlap už něco uměl. Aby věděl, co a jak. Když budete chodit s panicem, má to určitě své výhody, můžete si ho vychovat k obrazu svému, ale chce to notnou dávku trpělivosti.

Zkušený panic je samozřejmě bájné zvíře, něco jako nosorožec. Některé věci jednoduše nejdou jenom tak vyčíst a muž je musí někde sebrat. Ale neměl by o nich mluvit. Jednoduše minulé ženy nabyl a rychle pozbyl a teď královnou jsem já. Po delším čase je normální, abyste si třeba řekli, zda měl nějak dlouhodobější vztahy, ale upřímně myslím, že ani to není nutné.






Jednou jsem chodila s klukem který chtěl pořád rozebírat všechny moje ex vztahy a samozřejmě rád řešil i jeho bývalé ženy. Ale tím způsobem, že mi vykládal i intimnosti z jeho soukromého života. Pořád chtěl rozebírat minulost a jeho předchozí sexuální zkušenosti až se mi z toho dělalo zle. Takže první extrém. Teď jsem si našla jiného přítele, který zase vůbec nechce slyšet o mých předchozích vztazích a vyhovovalo by mu, kdybych byla právě ta zkušená panna. Ať se jakkoli zmíním o mých předchozích vztazích, začne žárlit, je smutný a odtáhne se. Takže i toto není úplně ideální situace.
Co když se přítel zeptá vás na vaše bývalé partnery? Máte několik možností, jak odpovědět.
Na rovinu mu řekněte, že o tom nechcete mluvit
Pokud stále nedá pokoj, jenom mu řekněte, jaké jste měla vážné vztahy
Můžete se pochlubit i celkovým počtem milenců, ale pozor, zde je vždy riziko, že jich budete mít extrémně moc či extrémně málo. Proto bych vám radila říct něco ve smyslu: Pár jich už bylo
Pokud trvá na přesném čísle, můžete mu to neříct, tohle je vaše soukromí, se kterým nemá nic společného
Přiznejte barvu, ale nepouštějte se do srdceryvného líčení každého vašeho bývalého vztahu






Jaká cifra je ještě únosná? Kolik partnerů můžete mít, abyste nebyla příliš cudná, ale naopak zase ne moc do větru?
Statistiky tvrdí, že průměrná žena má za svůj život 6 sexuálních partnerů, ale muž rovnou 12. V tom případě muži musí spát s cizinkami, jinak tu máme matematickou nerovnost neboť mužů a žen je v Česku v podstatě stejně, a tak by muži nemohli spát s dvakrát tolika ženami. Nebo si jednoduše vymýšlí. Jedna z teorií je, že od mužova čísla bychom měli odečíst 3 sexuální partnery a k ženskému je naopak přičíst. Tak by nám v tomto případě vyšlo, že muži spali v průměru s 9 ženami a ženy s 9 muži.

Žádné komentáře: