pondělí 11. srpna 2014

Zemřel herec Robin Williams, zřejmě spáchal sebevraždu

Robin Williams

Včera byl ve svém bytě v Kalifornii nalezen mrtev americký herec Robin Williams. Bylo mu 63 let. Podle agentury Reuters policie spekuluje o tom, že spáchal sebevraždu. Příčina smrti se stále vyšetřuje. V poslední době se herec léčil ze závislosti na lécích. Williams delší dobu trpěl depresemi. Několikrát byl za své výkony nominován na Oscara®. Získal ho až v roce 1997 za roli profesora ve filmu Dobrý Will Hunting.
Robin Williams
Diváci talentovaného herce znají především jako Tátu v sukni nebo díky jeho excelentním výkonům z filmů Dobré ráno, Vietname, Král rybář nebo Dobrý Will Hunting.
Nedávno jsme psali o záměru Chrise Columbuse natočit pokračování Táty v sukni. Film byl v předprodukčních přípravách a Robin Williams jednal o natáčení. Realizovat se měl ve studiích 20th Century Fox.
Oblibu herce a jeho důležitost pro americkou kulturu dokládá i vyjádření prezidenta Barracka Obamy, který ocenil hercův herecký profil i milou povahu.
image
Vyjádření prezidenta Barracka Obamy

Čtěte také:
Táta v sukni se vrátí – Williams opět jako paní Doubtfireová

Robin Williams ve filmu Táta v sukni (foto: archiv)
Robin Williams ve filmu Táta v sukni (foto: archiv)
Známé osobnosti a kolegové ve svých reakcích oceňují Williamsovo herecké umění, ale vyzdvihují i jeho mimořádně milou a laskavou povahu.

Reakce známých osobností na smrt Robbina Williamse:

Steve Martin
Nemohu být víc zdrcen ztrátou Robina Williamse. Byl to velký talent a měl opravdu ryzí povahu.
Ben Stiller
Potkal jsem ho, když mi bylo 13, byl jsem jeho obrovský fanda. S každým jednal jako se sobě rovným, byl tak velkorysý a laskavý. Jsem rád, že jsem ho mohl sledovat při práci.
John Travolta
Nikdy jsem nepoznal ohleduplnější, milejší a hodnější osobu než byl Robin. Jako umělec nám všem dělal velkou radost.
Sally Fieldová
Cítím se hrozně a jsem smutná. Jsem smutná i za svět komiků. A za jeho rodinu. Vždycky se rozzářil, když lidi rozesmál.
Steve Carrell
Robin Williams vždycky dělal svět o něco lepší.
Minnie Driverová
Mám zlomené srdce. Robin byl krásný a milý člověk. Nesnesu, že je pryč. Je mi to tak neuvěřitelně líto. Myslím na jeho rodinu
AC, totalfilm.cz
zdroj: Reuters

Žádné komentáře: