čtvrtek 22. května 2014

Neskutečně napsané.

Prostě mě to zajímalo. Zeptal jsem se svého kamaráda, jak je možný, že vydržel se svojí ženou 20 let a furt se mají rádi. Nikdy nebyl slaboch, nezahnul jí a nikdy jsem ho neslyše  o ní říct křivý slovo. Odpověděl mi: "Nebudu ti říkat, takový ty kecy o toleranci, porozumět a další ty hezký slovíčka.
To je chlapče samozřejmost. Jasně, prostě nebude vždycky krásna, jednou jí uvidíš zvracet,brečet. Podruhy ti zase vynadá. Ale koukej na ty hezký momenty . Jako když ti v neděli ráno udělá jídlo jen tak. Jako když jí uvidíš jak se upravuje, pro to aby šla s tebou ven. Musíš se koukat na ty maličkosti, který dělá. Jakože ti vyžehlí košili. Nesmí začít tu lásku přehlížet. Ona nezmizí. Jen nesmíš bejt idiot a nesmíš místo na tu lásku čumět na jiný ženský. Koukat se. To je to, oč tu běží, Reji. Každá žena miluje, když se na ní muž i po deseti letech dokáže podívat, jako kdyby se do ní zamiloval poprvé. A to dělám já."          

Žádné komentáře: