sobota 28. dubna 2012

Pozor na klíštata !!

Jen chci napsat abyste ted zvýšili pozornost na klíštata.Kupte si určitě účiný repelent a do lesa bez pořádné výbavy proti klíštatům nechodte!!Taky dbejte o to ,aby vaši mazlíčci byli chráněni.Ochranu jim poskytnou různé antiparazitní obojky a postřiky.Pokud jdete vy s dětmi na vycházku hned jak přijdete zkontrolujte sebe i děti.A pokud máte klíště kápněte na místo olej a kleštičkami točte proti hodinovým ručičkám dokud klíště opatrně nevytáhnete.V místě by nemělo zbýt ani kousek klíštěte.Nezapomínejte opravdu důkladně kontrolovat děti!Ostatně já dnes měla klíště a zjistila jsem to až když jsem vlezla do vany.Začlo mě to štípat.Cejsou zpět jsem ujela na mokrých kachličkách takže jsme tam sebou švihla XD To byla rána ,že bych vzbudila i mrtvého. A určitě nechte očkovat sebe i děti!

Žádné komentáře: