čtvrtek 28. července 2011

Pravá Láska





Každý to určitě zná tu větu nbo slovo spíše dvě slova Pravá láska.Co si představíte pod těmito slovy je vlastně na vás.Každý může říct že pravou lásku potká někdy jindy.Vy třeba pravou lásku potkáte a já jí třeba potkala a ani o tom nevím.Někteří říkají že tohle je blbost!A že je jen láska.Bud milujete nebo nenávidíte.Ostatní to říkají jinak.Moje babička to říká takhle "bud máš člověka jen ráda nebo ho miluješ."někdy je to opravdu těžké pravá láska si vybere obět a ani o tom nemusíte vědět.A co je cílem tohoto článku?Zamyslet se nad těmito dvěa slovy.Proč?Protože mě tak nějak zajímají vaše názory na dané téma a nejen to!Někteří lidé věří v lásku na první pohled a někteří ne.To stejné je to u této lásky.Láska má vlastně dalo by se říct více druhů -dálková,pravá a na první pohled.Každá si vybere obět.Já třeba mám dojem že pravou lásku jsem potkala.Nevím jak vy.Ale taky je možné že třeba jen tak náhodně přijde.Bohužel jak to bívá s láskou jak rychle přijde,tak rychle odejde...
Tak tedy jaký je váš názor na pravou lásku?Potkaly jste ji???

Žádné komentáře: