čtvrtek 28. července 2011

Může fungovat vztah na dálku?





Když se vás zeptám zda-li má nějakou cenu vztah na dálku určitě větší většina z vás řekne že ne.Já se vám ani nedivím.Vztahy na dálku nejsou to pravé.Nemůžete člověka obejmout když to nejvíc potřebuje,nechytnete ho za ruku,nepolíbíte ho,nikdy mu do očí neřeknete "Miluji tě." Ale přesto je spousta lidí kteří mají partnera dálkově.Proč o tom píšu zrovná já a ted?Jelikoš jsem jeden takový nádherný vztah na dálku prožila.no byl moc pěkný sice dlouho nevydržel a je to ten Andy ale takové už jsou vztahy.Nyní prožívám druhý vztah založený na tom samém.Dálka.Tentokrát je to Luis.Luis mi rychle přirostl k srdci.A záleží mi na něm a nerada bych se sním rozcházela.Ovšem nikdy si neřekneme miluji tě a když mu bude nejhůř já tam nebudu.A další nevýhoda protože je ze Španělska tak se jedné i o velký posun času takže třeba na něj čekám do 1 ráno.Abych se ho mohla zeptat jak se má a napsat si sním.I když tohle všechno se zdá jako zatím špatná stránka vztahů na dálku je i ta dobrá.Jaká?A to sice že tyhle vztahy jsou pro ty kteří se stydí ikdyž ono trápit se věčně není taky dobré.Někdy je ovšem láska těžká i když se spolu dva často vídají o tom taky napíšu XD no ale pokračujeme.Zkrátka takhle si aspon můžete hrát na dokonalý vztahoznačovat se na facebooku na fotkách dvou milujících se anime postav až do doby kdy se něco stane.Co?Začne vám pomalu docházet ,že jste se doopravdy zamilovali ,ale v životě se s milovanou osobou neuvidíte.Zkrátka pohádka bez konce.A bez čeho tento vztah nikdy nebude vztahem??Bez důvěry.Pokud si dva totálně nevěří ,budou na sebe žárlit a na všechny kolem a nebudou věřit že je ta dotyčná osoba na druhém konci světa nebo čr miluje je to o ničem.
Každopádně malá rada.Nenechte si vztah rozmluvit i když se to lehce říká .Já se snažím taky bojovat.Bohužel já zjištuji ,že já a Luis o sobě nic nevíme.Jakobychom byli dva cizí lidé kteří se snažili o vztah a hráli si na dokonalý pár.I když je pravda že rozejít se sním tak se jdu zabít.....Já vím je to těžké ale tohle je život.A jaký je váš názor na vztah na dálku??Prožili jste už nějaký??

Žádné komentáře: