sobota 27. června 2015

Masturbujú všetky ženy bez ohľadu na vek a miesto!

Tabu, ktoré nikto nerobí, no všade sa o ňom hovorí. Ženy sa pri tejto téme červenajú a zapierajú, chlapi sa naopak chvália koľkokrát a pri akom po*ne. Vymieňajú si linky na tie najlepšie videá a dievčence ich mlátia palicami, aby si už prestali robiť ,,srandu“. Možno si myslíte, že ak sa budete hrať na cudnú, okolie vás bude vnímať inak, avšak všetci aj tak vedia, že klamete. Masturbuje každý, vrátane vás!  

Na konferencií, pred riaditeľom, na káve

Určite o tom každá z vás vie a nepochybujeme, že to každá aj robí. Nebudeme vám okamžite tvrdiť, že ste zvrhlé prasatá, ale určite ste si vedomé toho, že ak niekde sedíte, prehodíte jednu nohu cez druhú a trochu ich stisnete, takmer okamžite sa vám dostaví krátky, no intenzívny orgazmus. Telo takto môžete oklamať aj niekoľkokrát za sebou v určitých časových odstupoch, no pocit bude vždy ten istý. Uvoľňujúci a príjemný. Svoje nám o tom povedala aj Otília, ktorá pracuje v nadnárodnej spoločnosti: ,,V práci mávame konferencie, ktoré sú veľkým psychických vypätím, nakoľko riešime mnohé problémy a ,,prúsery“. Akurát na poslednej som tak sedela, neprítomne hľadela na šéfa, ktorého mám sem tam chuť pretiahnuť, silnejšie som si stlačila nohy a prišla vlna uvoľnenia, samozrejme s myšlienkou na toho ženatého parchanta, ktorý mi práve nadával ani neviem za čo. Usmiala som sa, odpila si z kávy a všetko s chladnou hlavou vysvetlila.“ Aj keď sa vám to možno nezdá, ženské telo je pripravené do boja kedykoľvek a nepotrebuje na to ani chlapa. Úplne stačí, aby ste si sadli niekde na kávu, do vlaku či na lavičku a môžete orgazmovať. A ani pri tom nezažijete také trapasy, ako muži.

V posteli

Najjednoduchšie, najsúkromnejšie a najprirodzenejšie miesto pre ženskú masturbáciu je práve jej/ kohokoľvek posteľ. Môžete sa tu absolútne uvoľniť, cítiť sa pohodlne, vychutnať si samotu a keď sa cítite trápne aj sama pred sebou, dá sa robiť aj v noci či pri vypnutej lampe. V tomto prípade si môžete ľahnúť úplne alebo s podopretým chrbtom o vankúš a využiť svoje ruky, prípadne hračky. Nakoľko ste sama, medze sa nekladú od vibrátora, venušinych guličiek cez uhorky až po rôzne predmety, ako vankúše či valček na cesto. Áno, neverili by ste, čím všetkým sa dokážu ženy ,,spraviť“. Nejde ani tak o to, aby niečo vopchali dnu, ale o správne dráždenie klitorisu, ktoré sa dá dosiahnuť čímkoľvek. Sisa: ,,Kým som bola na materskej, manžel v práci a rodičia si občas vzali nášho syna na prechádzku, okamžite som si ľahla na posteľ, medzi nohy si vložila čo najtvrdší vankúš a trela som sa o neho, kým som si neurobila dobre. Potom som sa síce vždy cítila trápne, ale ten pocit vzrušenia dovtedy bol skvelý. Vždy som pri tom myslela na nejaké perverznosti, čím som sa vybúrila a večer s mužom bol taký, aký chcel on. Možno by sme mali začať experimentovať aj my.“
1132

V sprche

Ak ste si doteraz hovorili, že v sprche sa to nedá, okamžite sa vyzlečte a choďte sa ,,opláchnuť“. Vaňa je zaručený spôsob, ako dosiahnuť orgazmus v priebehu dvoch minút tak, že pri tom budete svieža a zároveň mokrá už predtým, ako začnete. Jednoduchý spôsob ako to spraviť je nastaviť ružicu na najsilnejší alebo aspoň silnejší prúd vody, namieriť ju na klitoris a pohybovať ňou z blízka hore- dole. Ak máte nastavený najprudší tok vody zo sprchy, možno vás to bude 5 sekúnd ,,bolieť“, no na túto bolesť si zvyknete veľmi rýchlo. Lenka: ,,Sprchujem sa takmer vždy ráno a keď to na mňa príde, neváham vo vani zotrvať tú minútku- dve navyše. Keďže máme otočnú hlavicu, vždy si nastavím ten najsilnejší prúd vody, ľahnem si a brnkám ňou po vag*ne. Ten pocit je taký odzbrojujúci, že pri ňom nedokážem čupieť alebo stáť a tak si vždy poležiačky vychutnám kvalitný orgazmus, po ktorom môžem veselo odkráčať do práce, kde bez problémov vydržím celý deň.“ Že je to nereálne? Skúste to samé a garantujeme vám, že keď prídete na ten správny uhol obšťastňovania sa vodou, nikdy neprestanete.

Vo vani

Miesto kde chcete mať pokoj, kde máte pokoj a viete si na ňom navodiť príjemnú atmosféru sviečkami, hudbou, samotou. Tu stačí vložiť ruky pod vodu a hrať sa sama so sebou, ale pozor, pri rýchlom hýbaní rukou je počuť čľupkať vodu. Skúste si vtedy nadvihnúť zadok, nech ste na suchu alebo napustiť plnú vaňu. Lenka: ,,Okrem sprchy som to vyskúšala aj vo vani, kde je to pokojnejšie, no mám viac možností. Kým v sprche sa hrám len jedným spôsobom, vo vani si môžem robiť dobre dlho, skúmať svoje telo bez toho, aby som tečením zababrala celú posteľ a môžem do seba skúšať vkladať predmety. Podľa mňa sa raz začne spoznávať každá jedna žena a chce vedieť, ako ďaleko sa až dá zájsť. Ja som začínala masturbovaním so všetkým, čo som mala na priváte v kúpeľni, prstami, ale aj sprostými videami. Svoje možnosti a sexualitu treba rozvíjať.“

Pred partnerom

I keď pred sebou niektoré páry masturbáciu priznajú, robiť ju spolu majú výrazný  problém. Najmä ženy pociťujú trápnosť a priamo pred partnerom ju odmietajú. Ak sa však už na to podujmú, musia byť potužené alkoholom alebo skutočne odhodlané ,,urobiť to“. Nezabúdajte však na to, že ak niečo nechcete, neužijete si to a robiť veci nasilu nie je správna cesta. Lucia: Odkedy sa mi Marek priznal, že občas, keď nie sme spolu, si to robí, mala som chuť to vidieť. Priznala som sa aj ja a tak mi navrhol, aby sme sa spravili pred sebou, keďže nás to malo oboch vzrušovať. Jediné, čo sme dosiahli bol vrchol trápnosti, no po fľaške, dobre, po dvoch fľaškách vína to šlo a bolo to výborným obohatením nášho sexuálneho života. Okrem toho, že som sa cítila ako herečka z lacných filmov, nad ktorou celý čas slintal, ma potom pretiahol ako nikdy v živote, čím sme obaja zažili dva skvelé, dovtedy nepoznané, orgazmy.“

Mať sex sám so sebou nebolo nikdy ničím výnimočným. Aj keď sa vám to možno nezdá, robili to už vaši predkovia, dedkovci, rodičia, každý z vás si už strčil ruku do nohavíc a hľadal slastný pocit, ktorý dosiahol po niekoľkých minútach. Možno ste boli v tom čase sami, možno ste boli osamelí alebo ste len chceli uvoľniť stres z posledného obdobia. Nech je to ako chce, orgazmus vždy bol aj bude úžasnou súčasťou a možnosťou našich tiel. :)

Žádné komentáře: