sobota 7. února 2015

Útočící hráči

Útočící hráči

attack
útok
Při útoku hráči si můžete vydělat dobré nebo špatné kořist.


Ale když víte, do útoku, a jak víte, vyhrát?
No trik je .. nemůžete vědět, pokud se chystáte vyhrát, ale můj návrh bude útočit někdo nižší úroveň než ty.
Jistě, můžete vyhrát teď, ale on tu správnou kořist?
Jak můžete vidět na obrázku výše platím 7000 na někoho zaútočit, a já mohu jen získat 5 493, a to není zisk pro mě. Vlastně jsem ztratil 1507 hotovosti v tomto útoku.

Musím se podívat na lidi, kteří mají více než 7000 peníze na jejich dostupné kořisti. Tak jsem musel Stisknutím tlačítka SKIP.
Všimněte si, že byste neměli na tlačítko přeskočit příliš mnoho, protože si můžete nakonec přijít o všechny své peníze se snaží najít perfektní hráče do útoku.

Žádné komentáře: