úterý 9. září 2014

Návod jak stáhnout video z Facebooku

Tenhle fígl používám už nějakou tu dobu a zrovna dnes, když jsem si stahovala video své oblíbené kapely z jedné skupiny na facebooku mě napadlo, že by se tento návod hodil i vám.

Jedinou maličkost, co k tomu potřebujete je mít prohlížeč google chrome. A můj návod :))

Omlouvám se za kvalitu obrázků, vůbec nevím, jak to půjde přes blogspot zobrazit, ale budu vám k tomu psát poznámky, takže by snad neměl být problém to najít :)

1) Jdeme na stránku s videem, které chceme stáhnout. Otevřeme si nastavení (nevím, zda to může být odlišné v jiné verzi prohlížeče, já mám v Chromu v pravém horním rohu takové tři čárky pod sebou), zvolíme nástroje, otevře se nám další tabulka kde klikneme na nástroje pro vývojáře.

2) Dole se nám zobrazí taková lišta s úkony, zvolíte Network. Spustíme a přehrajeme celé video. Mezitím se ve spodní liště začnou načítat různé soubory, těch není potřeba si všímat.

3) Až přehrajeme celé video, sloupeček s názvem Type si chycením za rohy roztáhnu tak, abych měla dostatek místa přečíst nápisy v okénku. Listuji soubory až najdu soubor mp4.

4) Ve sloupci Name kde je dlouhý nesrozumitelný odkaz kliknu pravým tlačítkem myši a po otevření tabulky zvolím Open link in new tab (otevřít v novém okně).

 5) Video se nám otevře a začne přehrávat v novém okně. Pak už jenom stačí kliknout opět pravým tlačítkem myši, v tabulce vybrat Uložit video jako... a už si jenom zvolit kam v počítači chceme video uložit.

A to je všechno :) Video se stáhne ve formátu mp4, který je normálně přehratelný, ale pokud by s tím měl někdo problém, či chtěl další návod na to, jak video převést do jiných formátů, napište mi do komentářů pod článkem :)

Žádné komentáře: