pátek 30. května 2014

Jak poznáte, že vás stále miluje

Nebere tě s klukama do hospody, neznáš jeho rodiče, tak to s tebou nemyslí vážně… tyhle a podobné spekulace dívčích magazínů bych v následujících řádcích ráda vyvrátila. Na to jakými signály dávají muži najevo svou přízeň, jsem se raději zeptala přímo jich.

Chci se o ni starat

Když ženu miluju, tak je její štěstí pro mě na prvním místě. Dělám spoustu věcí, které třeba sám považuju za blbosti, ale jí udělají radost. Chci, aby věděla, že ji miluju a k tomu slouží právě tato gesta. Za muže mluví spíš činy než slova, miluju tě pro něj může být příliš niterné na to, aby to řekl či říkal – péče a starost jsou často jeho způsob, jak miluju tě říct.

Chci se o ni starat


Budoucnost

Muž vesměs touží po ženě z krátkodobých důvodů, jako je sex. Teprve, když se zamiluje, začne ho doopravdy zajímat budoucnost. Což se dá poznat tak, že mluví o vás v budoucím čase, chce budoucnost plánovat. Přinejmenším, pokud není plánovací typ, bude se o ní aspoň bavit. Naopak, není-li zamilovaný, nechce o budoucnosti mluvit, tématu se vyhýbá a je to pro něj nepříjemné. Nechce na to totiž ani myslet. Je mu jasné, že kdyby na něj jeho nezájem o budoucnost praskl, o vztah (a dostupný sex) by tak přišel.
"Já to znám od sebe. Když o ni doopravdy stojím, neustále si v hlavě obracím, jak by věci mohly být. Nejdřív bydlení, finance, pak třeba i děti, rodina…"

Budoucnost

Intimita

Tato rada je pro vaše čtenářky nad zlato, zamyslete se: vím, kdo to je? Čeho se nejvíc bojí a co má rád? Čeho chce dosáhnout? Jaké jsou jeho komplexy, sexuální úchylky a jiné citlivé věci, které se jinak NIKDY neříkají?
Ty z vás, které si můžou říct, že ano, mají doma zamilovaného muže. Zamilovaný chce všechno sdílet.
Jestli se mu něco nelíbí, nebude mít problém to říct, protože před vámi nic netají. Přece s vámi chce žít, tak musí mluvit o tom, co je špatně! Jinak by problém zůstal napořád a na vině by byl on sám.

Intimita

Prostor
Když miluju, sám od sebe přestávám dělat věci, které jsem dřív běžně dělal. Pivo, kamarádi a tak. Namísto toho trávím čas s ní, dokonce naprostou většinu volného času. S kamarády si zajdu na pivo jen tak jednou za čas, aby nemrčeli. Dokonce i můj vkus se jí přizpůsobí a začnu mít rád stejnou hudbu, filmy.

Prostor

Netají vás

Je velký rozdíl v tom, jestli chci holku na sex nebo na vztah. Nejde až tak o rodiče, ale i o kamarády, kolegy a tak. Nechci, aby holka na sex měla kontakt na moje okolí (až se s ní rozejdu) a naopak nechci, aby moje okolí vyzvídalo, kde že je ta holka, jó vy už jste se rozešli, no to je mi líto. Chci si užít, a jak bude něco lepšího, vypadnout.
Když potřebuju sex, jsem praktický a vím, co musím udělat k tomu, abych ho získal.
Na druhou stranu, holku, kterou miluju, nemám problém představit, protože nemám v úmyslu se s ní rozejít kvůli někomu, koho budu mít fakt rád.

Netají vás

Dělat ty malé věci, které vím, že žena chce

Když jsem v tom, pořád si s ní volám, nosím jí květiny a dárky. Lichotím jí a místo kamarádů trávím čas s ní. Úplně niterně to tak sice nepotřebuju, ale vím, že ona si takhle zamilovanost představuje a bude ráda.
Prostě, když jsem v tom, pořád hledám, co by jí potěšilo, a dělá mi dobře vidět její nadšení. Její radost mě těší víc než má vlastní.

Dělat ty malé věci, které vím, že žena chce


Foto: wifedup.com, huffingtonpost.com, gottmanblog.com, parade.condenast.com, how-to-get-my-ex-girlfriend-back.blogspot.cz, glamour.com

Žádné komentáře: