pátek 21. února 2014

Na Sv. Valentýna

Je tomu už skoro rok co se tato příhoda stala, zrovna na Svatého Valentýna. S manželkou jsme spolu dnes už devět let od našich devatenácti. Máme docela spokojený vztah a i v sexu nám to klape. Ona má 168cm, 80kg, 1-ky prsa, takže trošku při těle, ale je moc hezká.Byl Valentýn a my jsme si udělali hezký večer po Praze. Nejdřív jsme si zašli na večeři do jedné nóbl restaurace, tam jsme strávili asi dvě hodiny, dobře se najedli a vypili tři lahve vína jako nic. Manželka není zvyklá takhle pít a docela už to cítila. Další plán bylo jít do kina, což jsme ale vypustili, protože by nás z kina asi hned vyhodili, kvůli naší veselé náladě. Rozhodli jsme se tedy, že půjdeme někam do clubu.Našli jsme cestou nějaký music bar, kde to docela žilo. Byla tam parádní nálada a my pokračovali v naší jízdě. Zůstali jsme u vína, abychom to moc nemíchali, manželka měla i tak už docela dost. Tancovali jsme a dobře se bavili.Manželka se mi omluvila, že si jde odskočit že jí není moc dobře. Když se pět minut nevracela, tak jsem si řekl, že si taky odskočím a půjdu se po ní podívat jestli je v pořádku. Šel jsem na pány a u mušle vypustil natankované víno. Pak slyším, že si to v kabince někdo rozdává a sténání slečny mi jen na chvíli přišlo že ho důvěrně znám z domova. Nedalo mi to a zašel jsem do vedlejší kabinky, postavil se na mísu a podíval se vedle. To co jsem viděl mi málem podrazilo nohy. Moje manželka byla opřená přes mísu sukni vyhrnutou a nějaký cca pětatřicetiletý chlápek jí tam mrdal zezadu jako děvku. Chtěl jsem hned vylítnout ven a udělat tam skandál, ale posadil jsem se na mísu a byl jak zkamenělý. Jen jsem poslouchal jak na mojí ženu přichází orgasmus a říká něco co jsem od ní ještě nikdy neslyšel "mrdej, mrdej mi tu píču. Jsem jenom kurva". Musel jsem se znovu postavit a podívat co se tam děje. Kroutila se na tom jeho čůráku jako děvka a jednou rukou ho držela za bok a vrážela hlouběji do sebe. Takhle jsem jí ještě neviděl ani u nás doma. Pak se ten chlap zeptal jestli se může udělat do ní a v tu chvíli došlo, že nemá ani gumu. Ještě víc mě překvapila odpověď, když na něj začala ještě rychleji přirážet se slovy "vystříkej mi tu kundu, pořádně, dělej"  Manželka nebere prášky a já ho musím vždy vytáhnout včas, nechápal jsem to. Už ani nevím jak ale chytil jsem si penis do ruky začal si ho honit, byl jsem maximálně vzrušený. V tom se ten chlap prohnul a začal plnit kundu mojí ženy mrdkou a na mě v tu chvíli přišel orgasmus jako snad nikdy. Byl jsem rád že už je po všem a chystal jsem se vyjít ven a zmizet než vyjdou oni. V tom ale někdo zaťukal na kabinku a ozvalo se "tak dělej Petře už to tý děvce udělej, já chci taky mrdat". Ten co jí teď šukal si natáhl kalhoty a otevřel dveře od kabinky. Vyšel ven a vstoupil chlap v asi stejném věku.

Žádné komentáře: