sobota 8. února 2014

Facebook Status lll.

Opět tu máme FaceBook statusy a ted už 3 díl

Více o pár řádku níže.
.
.
.
.
.
.
3 schůzky s holkou = SEX 
3 schůzky s klukem = SEX 

Narodil se proto, aby Tě miloval

Tak ti jsou rozkošní..!!! :))

Uz jen jeden a mame 2000 

Vsem dekuji ze jste se pridaly do teto skupiny a diky vam nam zbyva uz jen 10lidi co da to se mi libi a pokorime hranici 2000

To se mi líbí (1.989) · Mluví o tom (82)

Dobrý číslo něco mi to ale řika 

Neco pro divky co nevi jak spravne hubnout 

Miluješ někoho a bojíš se mu to říct tak mu napiš kam kamkoliv chceš a čekej odpověď do 24hodin

"Miláčku, dám ti hádanku. jde se do toho zepředu i zezadu, ale jen když to stojí," povídá manžel své ženě.
"Že se nestydíš povídat takové věci."
"Proč, když je to tramvaj, drahá."
Po pár dnech mají návštěvu a manželka se chce předvést, takhostům říká:
"Vážení, dám vám hádanku. Jde se do toho zepředu i zezadu, ale jen když je to tvrdé."
Manžel se s chutí zasměje a žena chce vědět proč.
"Ale miláčku, jen pokračuj, jsem zvědavý, jak z toho uděláš tramvaj."


--> !!! MILUJI TĚ !!! <--

Miluji tě
Princezno a vím co chci a to jen tebe !!!


Bud mně chceš nebo ne ale rozhodni se podle toho co chceš

Vim co v zivote chci a to jen jednu osobu a to jsi TY !!

Bud je to opticky klan nebo uprava ale ta ruka se mi nejak nezda 

Tak táto fotka si zaslúži váš like

"Po prvním porodu jsem koukal na svou manželku a uvědomil si, proč bychom měli ženám stále otvírat dveře a pomáhat jim do kabátů, protože ony si to zaslouží. Zatímco já se klepal po celém těle, že už je po všem, ona totálně vyřízená a rozbolavělá se láskyplně usmívala! na našeho syna. Být u porodu by mělo být pro všechny chlapy povinné, žena taky nemá na výběr, dítě je jejich společné, spolu si ho udělali, spolu by si porodem měli projít, bez ohledu na to, že mu nedělá dobře pohled na krev (jí možná taky ne), bez ohledu na to, že se cítí bezmocný (ona se tak cítí následující měsíce, když dítě bezdůvodně pláče) a pokud to změní pohled na ní jako na sexuální objekt, tak to není chlap, ale vůl".

Nechce nekdo vydelavat po internetu staci se registrovat na tomto odkazu a stahnout si prislusnej soft a pak staci jen pujcit 10% z vaseho CPU a vydelavate zalezi pak na vas jak dlouho budete mit pc zapnute a vice zde nebo piste do komentaru 

Nikdy to nezdavej pro to co chces mit v zivote

Když vidíš šťastný pár, nemysli si, že si nezažili to, co ty. Taky se museli prohrabat sračkama, aby se dostali tam, kde jsou. Ale oni to nevzdali!

Dotahnem to do konce roku na 2000 fandu pokud ano tak mi to dokazte 

On byl jediný, při kom jsem cítila, že můj život má smysl ...

Nechápu ty holky přestat se bavit s klukem jen kvůli tomu že pořád touží po přítelkyni tak to je pak položení na palici  dneska co si pak má člověk o tom myslet

Vím to že o tebe stojím a pořád ti to budu dokazovat dneska byla další šance jak ti dávám mojí lásku vím to že moje srdce je tvoje s tím už žádná nic neudělá a ja se budu snažit víc

O většině kluků se říká, že nejsou romantici, ale to jen proto, že zatím nenašli tu pravou 

V zivote delame chyby a pak za ne platime a ja zaplatil  

Ale vim to ze v zivote uz nenajdu zadnou rovnou tobe zeleny oci,krasnej usmev nic uz z toho neni vse je nekde jinde 

Skusim se jeste nejak propracovat k tomu abych ziskal tvoje srdce zpet pokud mi odpustis to co jsem udelal a zkusim vse napravit a zlepsit vse v nasem vztahu

Nikdy jsem se stim nesmiril ze je konec  Je to porad muj sen ze kteryho se nemuzu probrat a proberu je jeste nekdy 


Sní jsem chtěl strávit zbytek života ale už ho sní nestrávím co mám udělat jen abych získal tvoje srdce zpět

Pro více lásky a motivačních citátu stačí navštívit
Chci být stebou na pořad miláčku.


Nikdy nepochopím ty holky a ty jejich nálady

on: je něco, co by jsi na mě změnila ?
ona: ne, jsi dokonalý a ty na mě ?
on: ano, tvoje příjmení na to mé


Boubelky maji svoje kouzlo lasky jednu mam a miluji ji uplne silene moc 

Je tu někdo kdo už požádal dívku o ruku nebo se pravě chystáte kluci a otázka pro dívky jaka byla vaše reakce

Všem se omlouvám že kašlu na stánku ale sám nestíhám a hlavně se musím věnovat svojí polovičce prostě přítelkyně by se neměla zanedbávat kdo by chtěl pomoct se skupinou tak at se ozve nejlíp dívku.

*rs*


Všem ženám přeji krasný den

Dnešní den
je jen všech žen,
proto vám všem
přejem ho jak sen.

*rs*



Žádné komentáře: