neděle 15. prosince 2013

Zdravotní sestra Kamila se zamilovala do pacienta v komatu. A pak se stal zázrak!


Už devět měsíců tvoří pár čtyřiadvacetiletá zdravotní sestra Kamila a třicetiletý Robert. Seznámili se skutečně netradičně, a to když byl Robert na nemocničním lůžku v komatu.

Robert už dva roky bojuje se zákeřnou nemocí, třetím stádiem rakoviny lymfatického systému. Kvůli chorobě podstoupil už několik chemoterapií, při té páté se mu však přitížilo. "Dostal jsem silnou otravu krve, zápal plic a nějakou infekci. V akutním stavu mě převáželi z Popradu do Košic. Byl jsem tam tři dny a můj stav se zhoršil. Museli mě v bezvědomí a kritickém stavu přemístit na ARO," uvedl mladý Slovák pro web Čas.sk.

Lékaři Roberta uvedli do umělého spánku, ještě než se tak stalo, seznámil se s mladou zdravotní sestřičkou Kamilou. Jeho stav však byl takový, že si ze seznámení nic nepamatuje a zná jej až z vyprávění Kamily. "Řekla mi, že když mě uváděli do umělého spánku, držela mě za ruku a když jsem usínal, mrknul jsem na ni. Já na ženy nikdy nemrkám, takže mi musela být hodně sympatická, i když jsem netušil, co se se mnou děje," vypráví Robert.

Kamila a Robert
Foto: facebook.com

V umělém spánku byl nemocný Robert šest týdnů. Během té doby měl podivné sny. A ve všech vystupovala Kamila jako jeho ochránkyně. "Během spánku jsem přežil situaci, kde jsem se rozhodoval, jestli zůstanu na tomto světě, nebo se odeberu na druhý. Plaval jsem v tunelu od bílého světla směrem ke tmě. Plavali tam i další lidé a padali do černé tmy. Když už jsem byl na okraji, uslyšel jsem Kamily hlas. Po jejích slovech jsem se otočil a plaval zpět k bílému světlu," popisuje Robert chvíli, kdy se probral z umělého spánku.

Když se vzbudil, Kamila seděla u jeho lůžka. Od té chvíle jsou pořád spolu. "Ještě chodím na ozařování a věřím, že příští rok dostanu papír, že jsem porazil rakovinu a zároveň i smrt, která na mě číhala," uzavřel Robert.

Žádné komentáře: