sobota 13. srpna 2011

Basničky od marcelky l.



Víš,má milá maminko,
já ti musím něco říct.
Je mi líto malinko,
ne,je mi to líto víc.

Moc mě mrzí, že tě zlobím,
a máš o mě starost,
omluvná slůvka pak lovím,
ať máš ze mě radost.

Já tě totiž, moje mámo
přes to všechno ráda mam,
kytičků a sladkou pusu,
kdykoliv ti ráda dám.

V srdíčků tě budu nosit ,
až do smrti, přísahám,
protože tě maminečko,
nadevšechno ráda mam!
------------------------------------------------------------------------------

Tak jako slunečnice za sluncem,
tak otočím se já za svým snem.
tak jako sluníčko bez nebe,
tak cítm se já bez tebe.
tak jako polibky beze rtu,
cítím se já,když nejsi tu.
chybíš mi čím dál víc,
když se mnou nejsi je mi prostě na nic .
-----------------------------------------------------------------------------

Když vidím tvé krásné oči ,
celý svět se semnou točí.
Když vidím tvé jemné tváře ,
line se z nich krásná záře .
Nezastaví mě už nic,
Já chci tě stále víc a víc .
-----------------------------------------------------------------------------

Moje milá matičko,
dávám Ti své srdíčko.
Hubičku Ti z lásky dám,
protože Tě ráda mám.
-----------------------------------------------------------------------------
Autor : Marcela Nausova (15let)




Žádné komentáře: